Planer

Har lite kaninplaner som jag tänker dela med mig av.
I vår/sommar kommer jag bygga om lite. 
Det blir en sexfackare, några rasthagar(ev) och transportlådor (ev). 
Kommer också ha två viltgråa dvärgvädurar och föda upp väldigt lite med. 
Första killen tingade jag idag, han heter Fyrklöverns Nicos och kommer hit i mitten av
februari. Han är ställd på 95 och är svch! 

Jag suger på ritningar och grejer men något
ska man väl försöka pyssla ihop så man har något att gå 
efter. Har fått en charmig bild från Sanna där man ser 
hennes 6-fackare. Ska bygga som den. 
Det blir tre nere och tre uppe istället för 
två,två och två. Hahha om någon fattar.
Bild på Nicos.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!