Tycker inte om spanska.

Fick knappt sova något i natt pga den där jävla kaninen som bor på mitt rum som garanterat
kommer slängas ut när vädret tillåter. Skolan var okej, svenskan suger just nu verkligen. 
När vi kom till spanskan var läraren sjuk, då har vi gått runt några timmar och bara gjort ingenting medan vi väntat på att spanskan ska börja. Så vi gick och klagade till deras rektor. Att skolor är så jävla hjärndöda, jag fattar inte. 
Vem man än pratar med så har dom samma dumma jävla inställning. 

När jag kom hem spenderade jag lite tid ute hos världens bästa kaniner!
Hunter hade lyckats ta sig ut ur sin bur och satt sig mellan väggen och buren och fastnat så där satt hon när jag kom. Hon och Hugo fick gå ut i hagen medan Blå skuttade sele och Putte lös. 
Man vill ju aldrig gå in när man väl kommit ut till dom. Längtar till våren/sommaren så jag kan vara där ute
längre. Alla fick morötter och var glada!
Nu ska jag duscha sen ska jag och Charly kolla på Ponnyakuten!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!