Usch vilken dag.

Vaknade rätt sent men var helt borta.
Så sjukt trött så jag visste nästan inte vart jag skulle ta vägen. 
Eller jo det visste jag, till tandläkaren. 
Hon la på någon skit så jag var rosa gånger tusen i munnen. 
Sen ville hon ta kort på där visdomständerna ska sitta och 
försökte trycka in ta kort grejen i munnen på mig men 
då sa jag AJ. Satan i helvete vad ont i det gjorde. 
Är så jävla känslig för dom där. 
Så fick ta med en snurra runt sak, så ut med piercing och allt,
allt i håret och öron. Till och med halsband. 
Sen stod hon och tjaffsa i evigheter om att jag absolut inte får
pierca tungan. Jag har inte ens tänkt det så jag vet inte vart
hon fick luft ifrån. Sen var det över.
I skolan blev min lärare arg.
Klassråd is the shit.
Vi kommer att ha typ fem timmars hål varje onsdag sen
och då tänkte vi att om vi har kvar naturkunskapen på onsdagar
så blir det inte lika långt hål och en lättare torsdag. 
Men hon är ju helt trög och tjata om att vi inte får vara lediga på 
fredagar och bla bla bla. då blev jag sur och sa att det inte var därför 
och att våran skola är så dålig för dom säger att om det är något
så ska man säga till men inte fan händer det något för det. 
Då blev hon skit sur och såg ut som om hon skulle börja gråta 
och typ sa att jag skulle sluta hacka på henne och massa. 
Känslig gånger tusen? 
Så sa jag att vi skulle byta samtalsämne och då sa hon ja
och sen drog hon upp allt om igen. Tillslut satt jag bara och 
skrattade för jag blev så frustrerad. Idiot.
Har hittat en hona till min Nicos nu.
En viltgrå mantlad ställd på 93p.
Kommer troligen samtidigt som Nicos.
Bara jag som tycker att det ser ut som om något har dött på/ bilden. 
Just nu tycker jag att alla mina bilder är as fula.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!