Vinterbilder på Blå & Hugo

Tog lite bilder på sötnosarna som inte har varit med på nya bilder på ett tag. 
Eller inte Prins, jag litar inte riktigt på att han stannar inom inhägnaden haha. 
Det blev riktigt bra bilder, är nöjd. Tur fan för det för jag höll på att ha sönder mitt 
objektiv haha. Men det mår bra nu.
Åh, Blå är så fin. Han är verkligen allt man kan önska sig. 
Tänk att jag inte ens haft honom ett år. Bara ett halv år.. eller ja nej lite mer. 
Snart 10 månader. Min prins.
Städade burarna utan framgång idag. Eller jo lite framgång. 
Tidningspapper i alla burar här framöver. Det var ju bara att 
ta tag i tidningen och dra så lossnade allt. Men i dom andra 
fick jag stå och hacka ut det som gick eftersom jag inte hittade sågen. 
Så nu har alla någorlunda rent.
Mina små skruttar. 
Ska, eller jag vill i alla fall, försöka hinna ta kort på dom andra imorn. 
Ville inte utsätta mitt objektiv för alldeles för mycket snö idag så tog 
på dom jag tyckte det behövdes på.
Älskar mina skruttar.

Postat av Kickan

haha ja visst sätter de sig fasst i burarna, har dumma ränder i buren också så fick ta en spade och hacka lite xD men när jag har tillräckligt med pengar så ska jag tusan bygga en ny bur och renovera den gamla ^^

Datum: 2011-01-07 | Tid: 13:50:18
Blogg: http://kickan90.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!