En torsdag, inte som alla andra.

Det var ju skola idag, har varit så skönt nu senaste månaden. 
Har börjat gå upp mycket tidigare än jag någonsin gjort och inte tvingat
mig upp eller liknanade utan kunnat gå upp utan problem. 
Och inte bara det jag har haft så mycket tid på mig på morgonen, skönt!

Naturkunskap, satt mest och gjorde ingenting.
Loj pratade och pratade och sen fick vi gå igenom massa ord.
Rätt chill lektion, fick se mitt prov fick bara G men bättre det än IG. 

Mediekomunikationen var det kolla klart på American History X som är så galet bra. 
Sen göra en film analys som jag inte är klar med. 

Gjorde mat hemma, köttfärslimpa med potatis, kantarellsås & lingonsylt. 
Det är nog min favorit mat. Helt stört jävla gott. 
Har pluggat samhäll också. Hann med en jogging tur nu på kvällen med hunden. 
Mamma och pappa har kelat med små bebisar och jag har försökt kolla könen,
som det stämmer som jag såg är det typ 3 hanar och 2 honor vilket jag inte hoppas på. 
Dom är trots allt bara 6 dagar så det kanske ändrar sig lite. 
Sen har jag kelat med Goofy, men det får bli ett eget inlägg. 

Är så onöjd med min kropp så det finns inte.. Har inte varit det på hur länge som helst. 
Finns såklart folk som är tusen gånger fulare, finns sådana i min närhet. 
Men det betyder ju inte att jag är nöjd?
Joggade idag och det kändes bra. Skulle kunna gråta, vill typ fettsuga mig eller något. 
Varför tycker jag mat är så gott? Ska nog sluta äta överhuvudtaget.
Visst är Nicosen snygg?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!