Goofy idag!

Idag har vi faktisk gjort stora framsteg.
Från att vara rädd för handen har han faktiskt varit fram och nosat på den och 
satt tassarna på min hand. Han är inte rädd för mina händer eller så annat än i buren. 
Men möss kan vara så i akvarium då dom tycker det är läskigt när man kommer ovanifrån. 
Han är mycket lugnare och säkrar det märks helt klart. 

Han fick till middag idag:
Potatis, tonfisk & majs. 
Han är dålig på att äta färskmat. Vet inte riktigt varför, det kanske har med tryggheten att göra?
Eller så lägger jag upp så mycket mat så jag inte märker att han tagit lite. Med tanke på hur
liten han är så kan han ju inte trycka i sig hur mycket som helst!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!