Hunter ♥ Naxos

I förrgår, dvs fredags, föddes Hunters och Naxos ungar. 
Fem fina blev det, väldigt mycket roliga teckningar och färger. 
Ska lägga upp här alla på bild!
Kan bara säga att Hunter är en super duper bra mamma och var ju lite skygg
under dräktigheten men är nu helt underbar och världens keligaste!

En vitblåögd liten sak!
Svart wienertecknad sötis, kommer sparas om det är en hona tror jag.
En gul/svart japan, ej wienertecknad!
Wienertecknad, ej färgbestämd.
Svart wienertecknad!

Alla är otroligt
välmående och mysiga! 
Tror detta kommer att bli en toppen kull.

Postat av Kaninfamiljen

Jättestort grattis till dig!



Jag vill ha en liten Hunter-bebis, men nu vågar jag inte köpa fler kaniner eftersom det bara blir skit för mig.



Tur att jag har Kiddopojken i alla fall. <3

Datum: 2011-03-07 | Tid: 14:03:17
Blogg: http://kaninfamiljen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!