Idag har jag..

Vaknade runt innan åtta och gick upp.
Älskling åkte och jag var för trött för att orkar åka samtidigt så jag 
låg och myste i soffan, underbart! Jagt åkte hem och tog en tur 
med vovven. Sedan åkte jag och pappa till fäboden. 
I förrgår när det blåste och snöade blötsnö hade mitt pelletslock blåst upp 
och all pellets var blöt. Plus att det hade blåst in i burarna så allt behövdes bytas. 
Så jag köpte:
En bal spån
En bal halm
En säck med 25 kg Edel pellets. 

Pratade lite med Gerd, hon hade aldrig fattat att jag och pappa
var släkt. Haha och vi har trots allt handlat där i 10 år!
Men ska dit nio imorn och "provjobba". Ska bli super kul!
Är riktigt taggad!

Städade i alla fall ut alla burar och gjorde nogrant rent i minsta vrå..
Charly fick flytta ut, är så trött på honom så det finns inte ord!
Men han är bäst ändå. 
Alla ungar mår underbart bra, dock ser det ut att vara mycket hanar. 
Sen åkte jag med mamma och handlade, vi köpte massa gott. 
Jag är så påhittig så vi får så god mat när jag är med!

Har även städat rummet och bytt plats på Jack och Goofy!
Älskar mitt rum nu, det har blivit så mysigt.
Älskling♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!