Mattes lilla ängel ♥

Något hemskt har hänt.
Helt ärligt så känns det overkligt.. 

Min fina, älskade, söta, världens bästa och finaste boll Alvin 
har vandrat vidare till den andra sidan. 
Mattes lilla ängel finns inte mer. 
Trodde aldrig för fem öre att man någonsin skulle tycka om en hamster
som en av sina bästa kompisar. Men den där lilla krabaten tog mitt 
hjärta med storm. Har älskat honom från dag ett. 
Han har charmat mig varje dag och även många andra och nu är det hans tur 
att vandra över regnbågsbron till hamsterhimlen. 
Han skulle bara veta vad jag saknar honom, jag vill knappt gå in 
i mitt rum nu. Älskade lilla Alvin, hur ska jag kunna vara utan dig?
Alvin
2009-06-06 - 2011-03-01+
Matte älskar dig föralltid.


Älskling




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!