Min dag

Ja, vad har jag gjort idag?
Jag vaknade vid halv åtta och låg och myste med Jack medan han snodde mina nötter. 
Sen var det frukost, vi har köpt något jättegod gröt som det är typ havregryn, pumpafrön och torkad frukt och massa annat gott. Sen bar det av mot fäboden. Jag kan ju säga att det inte var direkt kul att åka därifrån
Matade djur i drygt 2 timmar jag var i himmelriket tror jag. Kaninstallet var något alldeles extra. Jag hade inte tackat nej till det inte. Sen kollade jag på ett avsnitt av glee, åh det är så bra. 
Jag gick till Emma med Nicos och sedan åt mat. Har inte hänt överdrivet mycket kan jag ju erkänna. 
Ville inte gå in från mina kaniner heller, är så mysigt när det är nystädat där ute. 

Nu snart ska jag plugga, fota pappa och kolla å big brother. 
Imorn är det plugget, fy! På tisdag kommer älsklingen!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!