Sega måndag

Vaknade med mest ont i ryggen av alla på denna jord.
Kunde knappt ta mig ur sängen, men tillslut så. 
På svenskan fick jag veta mitt betyg..fyfan vad besviken jag är på läraren.
Vi har gjort runt 10 grejer, två av dom har jag fått G+ på och resten VG-VG+.
Men jag fick bara G i betyg. Ja nej jag är väldigt besviken på henne. 
Hon lär ju inte ha alla hästarna hemma.. 

Idrotten var jätte roligt, step up med massa nostalgi låtar.. 
Men hade möte med syon som inte ledde någon vart så var
tvungen att gå efter halva. Det sög, det var jätte roligt. 
Var helt slut, vill inte veta hur jag hade kännt annars. 

Spanskan sög, jag satt på fb och läste om japan så han inte 
skulle tro att jag satt på fb. Sen skrev vi lite men.. 
Hemma halvt däckade jag, skrattade jag massor och big brother. 

Nu ska jag sova, imorn börjar vi tolv det suger. 
Då måste man sluta så sent, skulle vilja börja tidigt istället. 
Men har ingen svenska så det blir stallet tidigt!
Se upp där ute i stan.. eller byn.. eller ja på landet imorn kommer 
jag och Trollis och röjer!!
Tjockis jag måste seriöst gå ner i vikt, eller iaf bli smalare




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!