Skola snart!

Sitter i min säng och väntar på att pappa ska skjutsa mig till skolan!
Vaknade alldeles för sent med vad jag tänkte göra, men har ändå mest suttit och inte gjort så mycket hela morgonen! Idag har jag två lektioner sen ska jag hem och plugga..jag gjorde färdigt spanska redovisningen i alla fall, tur fan det. Hoppas den duger för honom bara.. 
Imorn ska jag rida Trollisen, och på söndag är det tävling i örsundsbro. Nicos äger fan på att hoppa, så cool kanin alltså. Det blir Blå, Hugo och Nicosen som hänger på! 
Har en tjej som är intresserad av den blå ungen om den är en hona annars är hon intresserad av den vitblåögda!
Känns jätte bra.

Har lite hoppbilder från igår på kaninerna som jag tänkte lägga upp när jag kommer hem!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!