Städat burar

Idag blev det städad bur.
Både Jack och Goofy fick nystädat och ommöblerat. 
Dom bytte saker med varandra som dom ändå inte använde. 
Goofy är gladare än gladast och har sprungit runt och gjort glödje ryck
över sin nya stock som har även har bosatt sig i. 
Jack fick testa alspån som han verkar tycka är lite läskigt!

Goofy var jätte trevlig idag, kunde ta upp honom utan problem.
Visst springer han litegrann men hur trevlig som helst!
Och inte alls lika nervös i handen utan lugn och trygg. 
Är så gad över lillmusen!

Tog en bild på min byrå, hylla och mina burar till gnagarna idag
när jag låg i sängen och var lagom död!
Det var innan jag städade burarna så dom ser lite röriga ut!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!