2. När & varför jag började rida

Längesen jag gjorde denna men men.. 

Jag började rida år 1999 när jag gick i 6års som det hette. 
Två av mina, då, bästa kompisar skulle börja rida på 4h- gården som finns här i Uppsala
och bedriver ridskola och jag ville såklart också. Utan att riktigt veta vad jag egentligen gav 
mig in på. Grupptryck? Ja!
Jag gick hem till mamma och tjatade på att jag skulle få börja och jag vet inte riktigt hur men efter 
ett tag fick jag börja rida på 4h-gården. Sedan var jag mer eller mindre fast.. 
Min favorithäst hette Malte och jag och min kompis Malin tjatade alltid om att vi skulle köpa honom 
för 50-öre var. Jag red där i några år för att sedan börja rida på Lurboridklubb.. men det är en helt annan 
historia!
Russin som även stod på 4h- gården när jag red där!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!