3. Det här behöver jag träna mer på

En dum fråga.. man behöver alltid träna på allt. 
Men en specifik sak som är ändå grund och botten är sitsen. 
Jag har en rätt bra sits tills vi kommer till galoppen men jag kan även
tänka mig att det har med att trollet inte har så mycket bjudning och så att jag vill
ha lite mer fart och då lutar mig framåt. Sitsen är dock inget man kan slarva med, sitsen
kan alltid finputsas!
En bra bild på hur dålig min sits kan se ut i galoppen!

Postat av ♥ frida ♥

sicken fin häst!



Jag har bra sits (har andra sagt i alla fall) men på slöa hästar lutar jag mig med framåt ibland.

Men som du säger, sitsen är viktig :D

Datum: 2011-11-03 | Tid: 12:51:54
Blogg: http://minaunderbaradjur.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!