4. Det här är jag bra på

Något jag faktiskt är nöjd med, eller nöjdast med inom hästhållning har faktiskt inget med 
ridning att göra. Jag är otroligt bra på att hålla ordning och ha det kliniskt rent. 
Kommer jag in i ett stall och det är riktigt stökigt så får jag en riktig ordentlig kick av 
att städa. Älskar att pyssla och göra fint. Skulle lätt kunna jobba med att städa stall? Haha nej men.. 
Boxströet ska ligga platt och fint och ha raka kanter vid boxdörren. Det ska vara så sopat som möjligt
och allt ska stå snyggt. Och jag är bra på det.
En ridgrej då är svårare. 
För jag har inte ett skvatt tålamod, är inte nöjd med sitsen och har fått sämre självförtroende och 
mod. Men jag har endel kvar av att jag inte är så rädd att handskas med lite stissiga hästar med mera. 
Tycker om när det händer saker under ridningen och tycker om att känna att jag har kontroll
öven hästen trots att den hoppar och far överallt!
Bild på Ida & Kazoo




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!