Börjar bli stora

Nu börjar smågrisarna bli stora. 
Idag städade jag alla burar och flyttade ut ungarna och särade på kön. 
Så hanarna bor överst, detta för att jag ska spara bara en och det är en hane då 
kan han få bo kvar och jag vill ha han överst. Så bor honorna i mitten.
Hanarna är jobbiga, dom är såå klängiga och ska klättra på armarna och sånt hela tiden. 
Översociala? JA!
Honorna är lite mer tillbakadragna. 

Fick förövrigt två burar och massa tillbehör av min kära vän Marsii igår så dom fick massa rolig inredning
i sina burar allihopa! Mat har dom också fått, färsk maten fick bestå av päron och räkor som dom är glana i!
Glada små ulltussar. Har planer även på en choklad rex lh hona istället för att spara en hona! Så har jag inte så många som är släkt med varandra! Har en kull jag har ställt mig i kö på! Dom är endast 2 veckor ännu så vi får se helt enkelt!
Bildbomb














Postat av Quihnn

Nä fy vad söta )= Är på jakt efter någon guldis, en hane. Dock bor jag i Eskilstuna så lite synd. Blir en lång färd.

Datum: 2011-11-08 | Tid: 10:11:10
Blogg: http://illustreraren.beldo.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!