Hunnit med endel

Idag har jag hunnit med en del. 
Skolan började ju idag, jag erkänner att jag sov på engelskan och på matten satt jag och Ida
och jobbade inte flitigt. Foto gjorde jag lite och sen såg vi på en dokumentär. 
Lagom långtråkig dag.

När jag kommer hem är jag alltid så lat och går upp i min säng och ligger där hela kvällen. 
Idag bestämde jag mig för, för några dagar sedan i och för sig, på bussen att jag skulle ta ut alla kaniner
och städa alla burar. Sagt och gjort, alla har det rent och alla har varit ute. Lyckliga niner!
Just nu har dom bara halm i burarna, hatar det verkligen men vill inte köpa en dyr spånbal för att 
sedan om någon vecka byta till tidningspapper.. Har tidningspapper på vintern då spån fryser fast medan
tidningspapper går att lyfta bort helt enkelt. Såklart halm på. 

Hamstrarna har fått mat och gos och lite modellande.
Är så nöjd med mitt beslut att behålla Cree, han är världens goaste och trevligaste. 

Har även idag städat lite i köket åt mamma och gjort mat som var köttbullar och potatis, mums. 
Har städat och duschat och hjälpt Elias fota sina Bakugan. 
Nu ligger jag och myser med tända ljus och CSI.
Ska gå och ta en macka!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!