Ingen ridning idag

Nej idag är det vila, vilket min kropp behöver..haha!
Har så skadat ont i axlarna och ryggen och armarna och benen ja, jag kan fortsätta haha!
Välbehövda ridpass helt enkelt. Idag har det varit mycket håltimme och lektioner som var ovärda. 
Historia är dock alltid kul så fick klart mitt, som älskling så soloarbete haha! Alla andra är i grupp utom jag!
Ska redovisa nästa vecka så ja! 
Imorn är det äntligen stallet igen, planerar två korta ridpass på hästarna och ev rida ponnyn eller om jag tar det i helgen! Det beror på hur effektiv jag är då jag vill hinna med sjubussen!
Annars kan jag likagärna ta 20.50 bussen!

Såg ett riktigt snyggt rött schabrak på citygross som skulle matcha sjukt bra till mina benlindor. 
Kostade 300 vilket jag har ont om men vi får se!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!