Jag är med och tävlar



Jag är med och tävlar hos Dressyrmupparna


Ja.. skoja inte att detta skulle vara något att vinna. 
Det skulle betyda världen för mig, just nu när det krånglat så med hästar
och ja, allt för mig så skulle detta vara en sådan lättnad att få släppa allt med. 
Jag har ju inte råd med att köpa en biljett.
Ja, det finns ju inte ord för hur mycket detta skulle betyda för mig.. 
Hade sett fram emot detta sen i våras, vintras, och sedan få veta att man inte har råd eller så
det är rätt jobbigt. Skulle kunna ge upp mycket för detta..
Just nu i allt mörka och jobbiga skulle detta absolut vara ett ljus. 
Ett sätt att lätta ångesten? Men jag vinner, aldrig, aldrig någonsin så får längta och hoppas 
att jag har råd till nästa år? Eller året efter det..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!