Sista ridturen

Ja, idag blev det sista turen på Trollet. 
Bestämde mig för att det helt enkelt inte är värt pengarna och sliten för att få rida så lite. 
Finns en massa annat bakom också som helt enkelt fått mig att få nog som jag inte tänker skriva ut
här för att göra massa baksnack. Jag hade tydlign ridit för hårt, trots att jag ridit så otroligt lugnt med honom, och för mycket så hon ville i fortsättningen att jag skulle rida lugnt dvs hoppa 1 gång varannan månad och typ skritta och trava ut annars. Helt inte alls på banan. Så även om Troll är en av världens underbaraste hästar så funkar det inte.
Inte med dom pengarna på spel när man inte är stenrik. 
Det hade helt klart varit värt alla pengar i världen om han var min egen.
Nu ska jag och min fina Ida åka och provrida hästar hos en tjej imorn som finns ute i Björklinge. 
Ska bli super spännande, tänker inte skriva mer om det utan tar det imorn!
Tog några bilder på troll, några sista även om det var bäcksvart och vi inte fick några vid själva 
ridningen så blev det några i stallet. Tog även hem mina grejer och det blev verkligen TOMT i skåpet. 
Jag har för mycket grejer..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!