Stallet imorn!

Imorn ska jag äntligen till stallet och rida. 
Idag har det varit en lång skoldag plus lite gym på eftermiddagen för att sedan gå ut och gå 
med Marsii på kvällen. Har börjat haft ett tänk att hålla igång även direkt efter skolan. 
Annars går jag och sätter mig i sängen efter skolan och somnar.
Kaninerna fick inte komma ut idag då det var svart som natten när jag gick ut från skolan och 
hamstrarna har fått lite kel och alla djur har såklart fått mat. Jag har tillochmed gett hunden mat
trots att det är mammas och pappas grej. 

Första gången på nk den här terminen fattar jag något, haha. 
Då skulle det egentligen varit prov idag. Nej jag är inte så smart. 
Men nu fattar jag en aningens mer och ska plugga ordentligt tills nästa 
vecka! Matten gick också bra! Älskar min nya, eller pappas, miniräknare!

Nu ska jag sova så jag kan få åka till stallet imorn, kameran hänger med!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!