Stallet

Kom helt ärligt rätt nyss från stallet, haha. 
Åkte dit med bussen på morgonen och var hemma i huset 18.30.. haha!
Kom bara till brunnbykorset som, jag märkte under min promenad, låg 20-30 min från 
stallet då den bussen tydligen inte gick dit. 
Tog ett skåp jag ville ha och la in mina grejer för att gå ut och mocka. 
Torv är nog det underbaraste som finns att mocka i.
Tog det lugnt och det var så skönt!

Efter att jag hade ridit så gjorde jag rent Vicky som skulle flytta tillbaka till sin förra ägare igen
vilket tog sin lilla tid då hon hade rullat sig i blöt lera! Men ren blev hon och flemade av pälsglansen..
Knäppa lilla ponny!
Sedan gick jag till busshållsplatsen vid stallet och det kom en buss nästan direkt och jag frågade lite 
och han sa att det inte var en buss som gick egentligen utan att han bara skulle tillbaka och inte skulle
plocka upp folk egentligen utan att det var en tjej som skulle av nära stallet så jag hade ren tur. 
Den bussen gick tydligen bara till stallet 3 gånger om dagen. 
Men cykel skulle snälla Miccis fixa och sen ska hästarna och Miccis flytta till jumkil snart så det överlever jag!
Fr vänster står dom: Lily, Duell, Vicky (snart Bomben).
Boxarna och utgången till hagen/gödselstacken/ridbanan. Willows box ligger längst bort till vänster vid dörren.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!