Att hoppa i grimma

Jag körde på grimma idag igen, gick bra. 
Han är så skänkeldöd när det gäller att jobba med sits och skänklar. 
Tror inte man märker av det så mycket om man inte jobbar med honom. 
För galoppskänkeln tar han lätt och samma med drivande skänklar. 
Det är när det gäller att flytta för skänkel så lyssnar han inte utan sporrar.. lite tråkigt. 
Vi hoppade i alla fall idag, han var super bra!
Pigg och glad och galopperade super bra och gick under sig. 
Hoppen var han lite paff att han fick tänka så mycket själv då jag brukar 
få göra det åt honom eftersom att han ser så dåligt. Han stannade två eller tre gånger för att
han inte fattade riktigt men sen kom vi över och han hoppade jätte bra!
Duktig kille, hoppas jag fått repgrimman till på torsdag, dock tvivlar jag på det!
Bild från i vintras,




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!