Halte Troll och mörker

Fick ett mess imorse innan jag hade vaknat där det stod att Troll
var halt och bara kunde skrittas. Jag är inte direkt desperat och behöver
rida varje möjlig sekund. Hans välmående går före så såklart fick han vila. 
Tog in och borstade igenom honom och kollade igenom om något fastnat i hoven
eller så men icke. Longerade honom lite på banan i grimma och grimskaft för
att se om han haltade och ja, halt var han allt. Dock var det så ytterst lite att 
i ena varvet syndes det inte. Han var ändå trots allt halt. Så han fick gå 
ut och äta hö med Mazarin i hagen istället. 

Jag höll en liten lektion för Ida när hon red Kazoo istället för att rida. 
Det blev tillslut så mörkt att jag knappt såg, såg såklart Ida och hästen
men små saker som kan göra mycket såg jag inte ett skit av så kanske 
inte var mycket till hjälp och Kazoo kunde inte riktigt bete sig heller!
I helgen är det fullspäckat schema, förstår inte när jag ska hinna sova!
Imorn kommer jag behöva skippa lite lektioner då jag ska till Tierp och bygga
upp kaninutställning. Så vi bygger till tolv typ sen blir det att sova ca 7 timmar och sen upp
och ha kaninutställning då jag ska springa som bärare hela dagen så kommer jag vara helt död. 
Sen hem och plugga. Efter vi rivit och städat hela lokalen. 
På söndagen ska jag försöka sova och sen plugga och sen ska jag åka och provrida en 
häst som söker medryttare. Sen måste jag plugga igen!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!