Hamstrar

Jag har suttit och garvar lite fram och tillbaka åt Chika, tycker så synd om henne. 
Ungarna terroriserar henne till fullo. Dom går raka vägen ut ur boet, dom har inte ens öppnat
ögonen, och hon gör allt för att få tillbaka dom. Hon var försiktig i början och la dom och bar dom 
försiktigt till boet. När dom sedan sprang ut hela tiden medan hon la in andra så tröttnade hon
då var det bara att roffa åt sig det närmaste hon fick tag på och kasta in dom i boet. 
Hon hade fortfarande inte en chans. Till sluut efter många om och men sov dom i boet. 
Chika tog sig då så långt hon kunde från dom och däckade i ett hörn. 
Efter att ha sovit några min så var det full rulle igen och ungarna sprang ut och var tusen gånger värre
den här gången. Hon gav upp en stund och sen lyckades hon få in dom och nu sover hon och ungarna i boet. 
Stackar hamster.
Vet nog vilken jag ska spara i alla fall, en silvergrå hona! Tror inte jag sparar någon bandad utan
en helfärgad. Imorn ska jag ta separata kort på dom och försöka ha namn och kön klara att skriva upp!
Stackars lilla Chika som var ute på språng. 
Hon går inte att ta kort på, omöjligt..

Postat av Emma G

Åh spännande med namn och kön på de små! Jättefina bilder :D

Datum: 2011-10-22 | Tid: 11:20:33
Blogg: http://freyfaxi.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!