Hemma!

Hej!
Nu är jag hemma.. hos älskling. 
Vi ska snart kolla på film och mysa lite och vi har varit hemma 
och kollat till djuren. Dom mådde superduper.. hamstrarna har blivit
jätte stora och fina! Idag tänkte jag, eller imorn sätta ut annons på dom små!
Hunter åkte även i fredags till sin nya ägare, hon kommer få det mer än bra där borta!
Känns verkligen som ett dunderbra hem. 

Imorn ska jag väl egentligen rida men har verkligen ingen lust alls. 
Så funderar på om jag ska ta det en annan dag. Eller kanske inte alls. 
Har en massa bilder som jag kanske kunde lägga upp också!
Får komma i ett annat inlägg i så fall!
Hunter när vi skulle åka och möta upp Lollo i stan!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!