Krok på 4h

Det var tävling idag för första gången på några månader.. för oss alltså. 
Jag och Emma bestämde oss för att det kanske var dags!
Gick väl lite sådär för mina monster men det var ju ett tag sen sist så dom är bäst ändå!
Hugo på framhoppningen
Hugo var faktiskt jätte duktig, han förvånar mig varje dag. 
Han är lite deppig för att han fäller och ser ut som fan också. 
På banan är han lite långsam men hoppar bra ändå så han får ta sin tid, han 
hoppar alla "svåra" hinder. Han har inte svårt för något hemma men på bortaplan
har han vissa som är svåra eller ja "svåra" han fjompar sig mest. 
Till sak, han hoppade alla dom och var ur duktig sen rev han på dom två sista som
var lätta. Men han var bäst i alla fall. Han gick alltså på 2 fel!

Blev ingen bra hoppbild på Charly så en i mattes famn!
Charly är en skum liten kaninkille. 
Han hoppade otroligt bra på framhoppningen och verkligen flög över hindrena. 
Så jag gick in på banan med lite hopp om att det skulle gå bra. Sen rev han start hindret och vägrade 
han hoppa något mer. Fick över han över ett och det rev han. Sen valde jag att utgå. 
Så han blev opl men men! Bättre lycka nästa gång och spark i baken på C!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!