Krokiga bilder

Jag och mina kamera var inte vänner idag. 
Men lite bilder blev det i alla fall. 

Det gick dåligt för mig men desto bättre för mina vänner idag då. 
För Emma gick det:
Lilo, har inte hoppat på 5 månader hon gick på 0+1 och vann lättklassen och blev medelsvår
Dutch, har hoppat på 2 månader och gick på 0+1 och kom två och fick första pinnen i lätt
Bosse, har inte hoppat på 2 månader och vann minin 
Fidla, första gången hon tävlar och hon gick bra trots att hon kom sist. 
För Elin gick det också bra, två av hennes kaniner fick pinne och blev elit och ena vann!

Har lite bilder som sagt.
Dutch i finalen

Bosse kör sitt rejs


Fidla hoppar


Bild från Svåren


Elins Liz

Jag orkar inte lägga upp fler bilder, mer kommer imorn!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!