Långtråkig dag + snölängtan

Jag tycker nog att fredagar är lätt tråkigaste dagen i skolan. 
Just för att det är fredag, eller nej men eller jo det också kanske. 
Vem fan vill ha spanska på en fredag, vem fan vill ha spanska överhuvudtaget?
Det är så otroligt fult så jag finner inte ord för det, man skäms ju lite över världen när man hör det.
Sen är ju föreläsningarna total dötid som man inte får ut något av. Webbdesign är väl det som är ok!
V. 46-49 så kommer vi vara lediga på fredagar, inte ha spanska, har bara Gk på onsdagar, inte ha Nk, 
ha 4 timmars foto och massa annat skönt. Dom vekorna kommer gå fort och där efter så är det bara en och en halv
vecka kvar tills jullov! Jag är så exalterad så jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. 
Nästa vecka är det vanlig vecka, sen höst lov, sen en vanlig, sen tre slappveckor och sen en och en halv vanlig. 
Snart, snart, snart!!! 

Jag längtar efter snön, faktiskt. 
Hatar mest av allt i världen när det är kallt, finns ingenting värre, men hatar när det är kallt och bara hårt i marken. 
Då kan det väl lika gärna vara snö på marken. Då är det ju fint i alla fall. 
Att djuren sen älskar snö är ju bara ett plus. 

Lägger upp lite fina snöbilder i snölängtan!









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!