Mot polisen

Nu ska jag till polisen för att hämta ut mitt pass som jag gjorde förra onsdagen!
Så det har inte ens tagit en vecka innan det blev klart. Väldigt bra service dom har dom där
poliserna. Det kostade också endast 400 kronor. 

Sen drar jag hem till mina djur och gosa lite för att sedan dra vidare till gymmet!
Är skapligt skönt med lov. Ska egentligen till trollet idag men har ingen lust och har annat
att göra så jag tar han någon annan dag. Har stora funderingar på att sluta då 
han inte får ridas lika mkt längre. Så jag får knappt rida ordentligt. 
Inget att klaga på så det är ju trolls välmående men jag tycker det är alldeles för dyrt att 
betala för att knappt få rida.. Så vi får se när/om jag åker ut denna vecka. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!