Mot skolan!

Nu drar jag mig mot skolan, har sovit som en ängel..eller inte. 
Är så otaggad man kan bli på foto, tycker inte det är något vidare kul men stå ut!
Sen ska jag till stallet och rida Trollis, ska inte heller bli särskillt kul. Har tröttnat på att rida 
rätt mycket. Allt bara går fel och jag får ju ändå knappt rida.. 

Hamstrarna är i alla fall söta och håller på att öppna ögonen! 
Dom är nästan lite för söta måste jag erkänna!
Har gosat lite med dom.. 
Kaninerna är också ett stort ljus här i höstmörkret, dom gör mig hel. 

Nej nu ska jag äta något sen dra!
Jag för två år sedan, ungefär. 
Jag har också varit söt.. en gång i tiden!

Postat av Emma G

Du är fortfarande söt hörru!!! <3

Datum: 2011-10-24 | Tid: 12:46:33
Blogg: http://freyfaxi.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!