Underbar söndag

Har haft en jättebra Söndag trots att Jack inte finns mer.
Började dagen med att vakna vid tio och äta frukost och vinka av älskling som skulle 
till plugget. Sen sov jag till tolv.. hehe. Gick upp och ut till kaninerna för att ringa en bonde som jag
skulle köpa hö av. Insåg att det var bråttom och slängde in kaninerna och åkte med mamma till Ica för att
köpa svarta sopsäckar men det var slut så vi åkte till bahaus och letade i år och dar innan vi hittade.. 
45:- kostade dom.. svindyrt! Insåg att vi var lite för sena och ringde och kollade om vi kunde åka på kvällen men hans son skulle möta oss istället då han skulle bort så vi åkte. 

Vi skulle av mot Rimbo men missade avfarten och åkte till Arlanda haha och sen åkte vi på rätt avfart för att sedan åka åt fel håll och inse att Knivsta inte har rondeller. Vi kom in på rätt väg och blåste förbi gården och killen vi skulle köpa av så fick vända och åka tillbaka haha! 
Han var urtrevlig..måste ha varit lika gammal som mig.. och inte alls sur över att ha fått suttit och väntat en evighet. 
Höet var urbra verkligen vad jag kan dömma nu och kostade 25:- styck så köpte två så räcker det nog ett tag!

Städade uteburarna då jag städade inneburarna i veckan. 
Kaninerna blev lyckliga djur och Hugo har nog saknat att ha haft rent då det har varit ett tag sen jag städade
tyvärr. Han ligger aldrig ner och speciellt inte synligt. Nu låg han och myste mitt i buren och såg så stolt och nöjd ut som bara Hugo kan. Jag skulle nästan kunnat krypa ned bredvid honom om jag kunde. 
Sen har rummet fått sig ett ryck och är ur mysigt. Pappa satte upp mina två hyllor över sängen också!

Jag har fotat alla hamstrar och fixar lite hos dom. Både Chika och Bedford har varit ute och sprungit också!
Sen har jag pluggat svenska så det ryker allt är klart förutom sista för jag inte fattar. 
Nu ska jag gå ner och ta något gott att äta sen mysa ned mig i sängen!

Fullspeckad dag? Ja
Har varit jätte skönt!

Har också begravit Jack.. Vila i frid min kära!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!