Westernträns + repgrimma

Jag sitter och kolla efter westernträns och en repgrimma. 
Nya westernträns är svindyra och då är det bara huvudlaget och inte tyglar och 
inte bett och dom för sig är också svindyra. Därav kollar jag på begagnat men 
folk verkar inte veta hur man svarar på mejl även om jag mejlat på typ 20 stycken. 
Repgrimma är inte så dyrt nytt så ska nog beställa en från börjes! 

Har nu kollat på 4 avsnitt av heartland och ska nu äta något + plugga lite. 
Imorn ska jag gå till skolan för jag känner mig inte lika sjuk som jag gjorde igår.
Sånt vill jag ha, kostade i och för sig bara 243:- på 
börjes med huvudlag och tyglar. Kanske man ska beställa. 
Om någon inte svarar på annons! 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!