Hamsterbilder

Tog lite bilder på hamstrarna idag. 
Det var ett tag sen sist. 

Chika är superduper brunstig så har väl börjat fundera lite på hane då hon faktiskt snart är för gammal. Ska som det ser ut nu låna en hane av Nathali som heter Jupiter, han är sobel lh satin!
Hon är i alla fall helt omöjlig att fota.. hon blir helt ärligt skitdålig på bild! 
Hon har fått bli min test hamster nu i alla fall då hon luktar faktiskt värst av dom alla. Fick hem en testpåse med strö från jobbet idag så ja.. jag ska testa den!
Det heter Back 2 Nature och är typ papperströ som påminner om Toa-lätt fast det luktar ingenting och toa-lätt stinker. Det är inte helt som Toa-lätt heller. 

Sådär ser ströet ut. Hittils är jag jätte nöjd.. det ser otroligt fräscht ut i buren och det är så jag vill ha det. 
Chika verkar även tycka att det är okej!
Bedford har jag insett att han är bara 3 månader och därför är det att jag inte parar Chika med honom som det egentligen var tänkt! Han är i alla fall världens sötaste och snällaste kille. 
Jack har ont i sitt bakben och haltar jätte mycket, han är deppig och sitter i ett hörn stundvis och bara sitter
och bara kollar eller blundar i ett hörn. Till att det kommer en stund då han kutar runt i buren och allt verkar super bra om man inte kollar på hans ben som han är halt på! Kände lite på benet och han bet mig, eller inte bet utan mer la tänderna mot mitt finger för att markera att det gjorde ont. Hans ena öga var igen klibbat när jag tog upp honom också. Men han börjar bli gammal och det märks väl.
Iver är bara allmänt konstig som hon alltid är, nyfiken, jätte kontakt sökande och sen knastrar hon som sjutton!
Men hon är söt som socker. Kanske ska låna en hane från Nathalie också men senare. En mandarin hane! Mums.
Bilder var det!
Iver
Bedford
Jackis
Brunstiga Chika




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!