Hemma från jobb

Fyfan vilken morgon, trots det är jag på bra humör och hade gärna jobbat längre!
Började dagen med att vakna 20 min innan jag började pga att jag knappt kunde sova 
då min otroligt omtänksamma bror spelade musik på högsta volym och att jag hostade som
fan rent ut sagt. Jag slängde i mig ett halvt litet glas yoghurt och cykade iväg. 
Det tar ca 25-30 min att cykla så jag blev lite sen men jag fick egentligen börja "när jag ville"
sa hon när hon frågade om jag ville jobba. Var alltså där 35 min efter att jag hade vaknat
dvs 15 min "för sent". 
Gav alla djuren mat och myste lite med dom, det är svårt att tagga ned efter en sån helvettes 
cykeltur. Jag hade sån dödsångest när jag cyklade, hade det kommit ett tåg eller lastbil
hade jag lätt hoppat framför..haha nej men påriktigt det var hemskt. Det kändes som om mina 
öron skulle sprängar och som om jag skulle svimma! 
Men när jag var vid kaninerna i långhuset så var jag helt lugn och allt kändes jätte bra. 
Om jag skulle få välja så skulle jag få bo i djurrummet, även om det inte är kaniner där så är 
det lätt det mysigaste rummet någonsin. Älskar alla små gnagare känner mig nästan bortskämd som 
får jobba där. Hur mysigt som helst!
Nu är jag hemma, har fått min lön och fått ett till prov"paket" med ströet Back 2 Nature som Chika ska få bo på. 
Hon skulle ha det andra också med Bedford fick det istället!
NU med andra ord ska jag städa lite hamsterburar och släppa ut lite kainner sen drar jag till Max och lämnar Kirre!
Sen till min älskade pojkvän!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!