Inte mycket händer

Jag har inte mycket att medela. 
Har ingen lust alls helt enkelt, har lite "djurtorka" har ingen fantasi på vad jag kan göra
med dom små.. Kaninerna har fått mat och jag har kollat så att alla lever. 
Efter det har jag faktiskt bara legat i sängen och kollar på bland annat Bonde söker fru
Är det bara jag som tycker det är riktigt bra?



Har även "återfunnit" Heartland serien..!
Har läst böckerna för några år sedan och insåg inte förrän idag att dom finns ju som 
tvserie i USA så har laddat ned S1 och håller på att kollar! Helt guldvärt!
Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på med avsnitt.
På lördag fyller jag 19 så på fredag ska jag och min fina älskling åka till Enköping och 
lite så och sedan åka hit på eftermiddagen!

Imorn är det skola.. som suger.. är så otaggad på skolan så det finns inte. 
Men det blir stallet efter det, lite bättre i alla fall!
Nej nu ska jag borsta tandarna och kolla på Heartland




Postat av Matilda

Jag har läst Heartland bökerna och dom är underbara! Vart fins filmen? Är den på engelska? eller textad svenska? Gick den på tv eller? går den att köpa?

Många frågor, men jag älskar Heartlandserierna ^^

Mvh Matilda.

(du kan antingen svara i detta inlägg, genom komentar, eller så skickar du PM på ifokus till Kanintokan :P)

Datum: 2011-10-03 | Tid: 08:13:10



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!