Jobbat

Kom "nyss" hem från att ha jobbar hela förmiddagen. 
Hemsk dag det här, cykeln ska dö.. och jag är på dåligt humör. 
Dt gick trotsallt jätte bra att jobba, det är rätt mysigt att bara gå runt bland
djuren och prata lite med dom och ge dom mat. Har ingen stress alls då det ända 
jag ska göra är att mata så det är rätt skönt ändå. Man får rensa tankarna lite. 

Dock att ta sig dit och hem är enligt mig ett helvete, speciellt när man ska cykla. 
Jag har näst intill dödsångest när jag cyklar dit.. haha possitivt!
Nu ska jag göra något med mina kaniner och sedan funderar jag på att sova en stund
då jag har sjukt ont i huvudet/öronen och är allmänt otaggad. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!