Hopptävling

 
Efter ett år, ca, så är kaninerna back on track eller vad man nu ska kalla det haha! Dom är tillbaka i alla fall! Hoppade lätten med Hugo och han visade verkligen att han egenligen kan. Visade såklart inte fullt ut hur duktig han är, jag menar hallå man får väl ha hemlisar? Han sprang igenom hela banan och rev två i varje omgång. Vilket jag tycker är fullkomligt asbra med tanke på att det var typ 25+ grader och blåste en del och att det var första tävlingen på länge! 
 
Kalle var livrädd haha och så luktade det för gott på marken så vi kom inte i mål men han hoppade några hinder i alla fall vilket var superbra men jag hade nog förväntat mig lite bättre i alla fall.. Han vägrade gå mellan hindrena. 
 
Blå var allmänt dryg bara. Feg som lill rexisen alltid är och så har han blivit så tung nu. Dock är det ju hur sjukt bra som helst.. utställningsmässigt och det går alltid före hoppningen haha men att riva med magen är ju inte riktigt okej någonstans. Han hoppade i alla fall alla hinder och rev 3 i första omgången och 1 i andra. Han var den ända i minin som klarade banan haha så han vann. Knäppskalle. Han hoppade i alla fall och blev inte allt för arg på mig när jag tvingade honom att springa istället för att lukta. Han kan ju lätt bitas annars men idag kanske han hade vaknat på rätt sida? 
 
Nästa helg blir det nog igen tror jag! Ska bli kul och se om dom gör bättre ifrån sig även om jag alltid är nöjdast i världen med mina älsklingar! Dom är bäst i hela världen!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!