I had a long night

 
Kräftskiva med klassen var det på schemat igår, innan så var jag och jocke iväg på morgonen till akkis och jag åt en inte så god frukost där. Var för hungrig för att se vilken macka jag tog.. Wienerbröd fick jag i alla fall också och varm choklad. När jag satt där bland all mat så fick jag ett samtal av Eleonor som jag har fotat att jag fått ett jobb jag sökt där hon jobbar.. så nice!! Börjar imorn. 
Vi åkte till Fäboden och checkade stället jag ska vara på på lördag, det var lite för fint faktiskt. Ska bli riktigt mysigt. Efter det så mötte jag och Lego mamma för att jag sedan gjorde mig iordning, mitt i sorgen, för att åka till kräftskivan hemma hos hanna. 
Det var riktigt trevligt jag drack endast coca cola. Riktigt skönt. Jag åt nog ett paket kräftor själv eller något.. älskar skaldjur. Sen satt vi inne och pratade tills det bara var jag, Ida och Johan kvar hos Hanna. Jag och Ida lyckades som vanligt.. vi fick Johan att missa sista tåget och vi missade sista bussarna från stan. Det var asbra gjort liksom men världens bästa Björn ställde upp och skjutsade hem alla oss så Johan ut till Vattholma och mig till gamla uppsala och Ida åkte ju såklart med hem! 
Hade en as bra, lång natt igår! Kom hem vid 3 eller så! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!