Jobb och städ

 
Idag har jag jobbat på fäboden vilket var som att jobba i oktober för vädret sög. Sen blev det bra efter jag hade sovit i någon timme så jag passade på att städa åt alla hamstrar och stoppa alla hamstersandskålar i diskmaskinen. När vi har flyttat ska jag försöka diska alla skålar runt varannan dag i diskmaskinen så håller dom sig rena och fräscha! Snart är det bara en månad kvar!! Och väldigt snart är det bara en månad kvar till jag fyller år. Min önskelista är asbra, mamma verkade dock inte lika imponerad. 
 
Nu är vi i enköping för jag ska gå en kurs imrorn och sen tis,ons,tors är det jobb på John Bauer. Nu ska jag, om vi hittar trimmern klippa älskling! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!