Lätt fett trött

 
Måste bara först och främs säga att jag älskar mitt hår! 
 
Vaknade vid nio idag och då var det bara att dra upp lilla pojkvännen och dra oss hemmåt till hamstrarna. Seriöst börjar jag bli riktigt förvirrad med mig själv. Hem är ju i lägenheten.. men hem är ju även hos mamma och pappa? Sjukt alltså. Blir lättare när vi får lägenheten i Sunnersta då är det lättare liksom. Så får fortsätta vara allmänt borta. I alla fall.. Hanna kom vid kvart över tio ungefär och hämtade Blitz och kollade på alla dom andra mupparna. Jätte kul att träffa dig, Hanna! Hon verkade nöjd med energiknippet! Nu är dom väl troligen hemma i Umeå. 
 
Jag däckade efter det haha, i soffan! Det var så skönt måste jag säga! Var som en zombie imorse. Vi, läs jag, vaknade en timme innan vi skulle åka och jobba, alldeles lagom. Så fixa iordning mig, måste köpa nytt smink. Åkte och jobbade och det kom typ inte en ända kund hah, eller jo lite. Plus att jag fick med med Frank hem. Frank är en liten gul kanariefågel som är född -07. Frank var ute i voljären med Gerds andra fåglar förra sommaren och när hon tog in alla och satte i inne burar så slutade Frank flyga. Jag har tyckt så synd om Frank för att han får dricka ur badet som alla dom andra badar i så jag har jämt och ständigt bytt vatten till Frank och så. Idag fick jag erbjudandet att ta hem Frank så nu bor han med Tut och Knut! Knut klagade då inte! Frank är välkommen!! 
 
Efter det har jag då inte gjort så mycket annat än att äta och mysa, läs sova, i soffan. Hoppade med långöronen och dom förvånade mig starkt. Alla deras grejer är fixade inför morgondagen! Dvs tävlingsböcker, selar och transportburar med mera! Långt inlägg.. 
Imorn blir det hopptävling och ja, ingen aning. Nästa helg är det massor. Bland annat Kvarnensdag och representera Fäboden. Efter det är det Melissa Horn med Mamma på Katalin. Världens finaste och bästa Ida ska också dit, underbart!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!