Måndag 13/8

Visst hade jag kort hår förra sommaren? Detta är för ca ett år och en månad sen!  
 
Idag har varit en bra dag faktiskt, började med att somna på soffan i natt och sen gå och lägga mig i sängen vid åtta imorse och sova till elva. Rätt skönt faktiskt. Jag gjorde pannkakor med köttfärs till lunch medan älskling åkte och handlade och efter det arkiv x till mamma kom och hämtade mig så åkte jag och provred ett travsto. Dock var det lite längre än vad jag uppfattade det som. 30 min med buss från centralen uppfattade jag som till Trollis då när jag och Ida åkte kunde det ta runt 35 min ibland från centralen men detta var mycket längre och en bit att gå. Hästen var dock urmysig och allt annat var verkligen toppen, rosa boxar typ och mycket bra. Hon körde Nh med hästarna som jag älskar och det fanns bra tränare och fin fina skogsvägar men som sagt längre än vad som uppfattades så troligen inte. 
 
Har en annan tjej som jag pratat med så vi får se hur det blir! Min mail kommer jag inte heller in på då hotmail bara klantar sig.. 
 
Något annat bra är att jag fick brev från ena folkhögskolan! Hade kommit in som reserv men vi spekulerar om att det står så för att jag sökte efter sökningsdatumet. Det finns platser kvar nämligen på hemsidan så det kan ju vara något sånt. Ska i alla fall posta JA svaret imorn!! As nice!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!