Många nätter, lite sömn.

Jag är fett het när jag jobbar! 
 
 
Jag har sovit så dåligt dessa nätter och tröttheten tog ut sin rätt idag. Jag började jobba på John Bauer till halv ett. Åt lunch med älskling i stan och sen vidare till nästa, dvs Fäboden. Cyklade som en idiot på en cykel med punka. Det är nice. Vad flyförbannad och jag hatar verkligen att cykla. Världens sämsta påhitt. Kärleken i mitt liv kom i alla fall och hämtade mig efteråt och han är bara för bäst! Jag däckade i soffan efter jag hade ätit middag och sov någon timme och nu är jag i sängen och ska sova mer! Som sagt jag är trött idag! Bättre lycka imorn då  ska jag bland annat till GUC och lämna saker och skriva av mig och sen träffa en vän och därimellan ska jag pussa på mina odjur! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!