Saknar det roliga

 
Jag saknar att ha roligt och rida. Tycker inte alls det är kul längre, känns bara som tvång.. igen. Har kännt så förut och det var väl i början när jag red Trollet. Det gick ju dock över där och det var riktigt kul att rida. Kunde rida med finaste vännen, Ida, och hade världens absolut finaste häst som någonsin funnits. Han var verkligen så otroligt fin, snäll och go. Bättre häst finns nog inte. Jag skulle göra vad som helst för att få honom till min. Även om han inte mer var ridbar. 

Det är några få hästar jag tyckt om påriktigt liksom det är, Final Fantasy, Sita Ladle, Trollkungen, Lily of the Valley. Det är i och för sig några stycken men det är med dom jag verkligen kännt att det är sjukt kul att rida. Mimir är även en som jag verkligen gillat men har inte riktigt spenderat samma tid med honom så jag känner inte riktigt att jag "känner" honom och kan göra detsamma. 
 
Men jag saknar att ha kul, för mig är inte ridning att tävla och vinna och bli bäst utan att ha kul. Ha en häst att ha roligt med och utvecklas med på mina villkor. Känner mer och mer att jag bara vill hålla på med hamstrarna och smådjuren hemma än att fortsätta med hästarna. Tvingar mig själv att fortsätta.. men vet faktiskt inte varför!
 
Saknar Trollet.. alldeles för mycket. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!