Söndag

 
Har jobbat sådär lagom idag, mysa med djur och mata är helt okej på en söndag. Vi har även varit i sthlm och hälsat på folk och lite sådär för att sedan åka till Enköping och hämta en soffa att ha till vi flyttar. För då ska det vara en ny. Skickade även iväg mina ansökningar så nu är det klart. Nu sitter vi och kollar på "The ugly truth" medan Undisarna flyger runt.. eller ja dom sitter mest still uppe på buren! 
 
Jag är ledig Mån-ons så det ska bli rätt skönt faktiskt vet inte riktigt vad som händer men inte allt för jobbiga saker antar jag. I slutet av veckan kommer Hanna och hämtar sin choklad satin hona från förra kullen som heter Blitz men som ska troligen döpas till Ellie! 

Postat av Hanna

Längtar sååå efter min tjej! :')

Men inga hampisbilder på ett tag nu? ;'(

Datum: 2012-08-05 | Tid: 23:16:50



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!