Today

 
Linnea med kort hår! Ja, eller i alla fall kortare. Det växer ju som ogräs. 
 
Idag har jag sovit, vaknat, sovit, jobbat, matat djur, kollat på tv, myst och snart ska vi sova. Ja.. spännande dag.. nej? Det är trotsallt sommarlov och då får det vara så. Jag ska jobba imorn sen vet jag faktiskt inte hur jag jobbar, eller på söndag. Efter det är jag inte så sugen på att planera in mer helt ärligt. Jag är sugen på att göra.. något annat. 
 
Imorn ska Hanna komma och hämta sin lilla choklad tjej, ska bli kul att hon äntligen ska få hem henne. Jag vet hur länge hon har väntat! Plus att jag får en ledig bur och kan låna en hane av Nathalie till min creme hona! På lördag är det hopptävling med kaninerna som vi får se hur det går. Annars inte mycket planerat nu dessa dagar! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!