Alldeles för mycket rea..

Idag har Ida och jag gått runt och gjort massa dumt. 
Vi hade en lång håla så vi gick till hööks, som dumt nog ligger ca 10-15 min från skolan, och skulle bara kolla på rean. Det gick lite längre än så och det var massor av billiga saker. Det slutade med att jag köpte ett schbrak med matchande luva till Lilys. Även hästgodis då hon nästan aldrig får. Att Willow behöver det behöver jag nog inte ens skriva haha. När vi sedan gick tillbaka efter skolan och sedan till subway blev det mer pengar och vi gick vidare till citygross och där köpte jag nya sporrremmar! Suck men nu känns det bra. Fick även med ett par skor hem..
Bild på lite av grejerna jag köpte.
Schbraket är skitsnyggt. Är så himla nöjd och imorn efter att jag har rakat Lilys så får ni se det in action. 
Eller ja, nästan i alla fall! Har ju ingen som kan fota när jag rider men kan ju ta kort på det när Lilys har det på sig!
Jag ska börja verkligen lägga ner ordentligt med tid på Lily. Känns sjukt dåligt att Duell har åkt och jag tyckte verkligen så himla mycket om den hästen. Det känns dock samtidigt bra att ha "bara" två hästar att fixa och en häst att rida. Inget dåligt samvete och mer tid! Ska lägga upp en liten träningsplan att träna efter och köra ordentlig träning! Är riktigt taggad nu!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!