Min utrustning del 1

Tänkte visa upp all utrustning jag har till Lily. Miccis har ju oändligt med grejer men det jag har till just Lilys.
Idag tar vi schabrak!
Vi börjar väl med Showmaster schabraken.
Jag har till och börja med ett brunt dressyrschabrak från Showmaster som jag köpte i måndags så det är inte använt. Det är i alla fall strl full. Kostade 50 kr i rean.
Sen har jag ett grönbeige aktigt Showmaster som hag även köpte i måndags. Det är ett full allround. Är ur nöjd med schabraket! Kostade 50 kr i rean.
Jag har även ett grått från Showmaster som är lite äldre. Skitsnyggt och stilrent men ändå enkelt. Passar perfekt att rida dressyr i även om det är ett full allround.
Sen har jag även ett Gold medal schabrak som är brunt som jag köpt nyligen för 120 kr drygt i rean innan det blev super rea och börjat kosta 50. Hur snyggt som helst. Ett full allround men använder det till hopp.
Har ett rött schabrak från Citygross som är omärkt.
Ett full dressyr som är ursnyggt, fick av min bror i julklapp. Hur nöjd som helst!
Sist men inte minst har jag beställt ett Dressyrmupparna schabrak för över en månad sen som inte kommit ännu. Dom har ändrat lev datumet till februari.. suck.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!