Negativt, possitivt

Ja, vi hittar ingen stallplats som vill ta två hästar. Eftersom både Lily och Willow ska flytta! 
Då kom vi fram till att vi ställer dom i olika stall och ställer Lily "hemma" hos mig. Alltså i närheten av där jag bor. 
Ska bli så himla mysigt, då kan jag ha henne varje dag. Eftersom det blir så långt för Miccis att åka också! 
Så nu letar jag stallplats som bara den. Har ett stall som har en ledig plats men andra intresserade så vi ska kolla någon gång i veckan. Åh, jag är så himla taggad. Dock har Miccis hund blivit påkörd.. riktigt tråkigt. Jag håller tummarna för att hon blir bra! Tänker på dom! 
Nu ska jag ut till hästarna och mysa och kanske rida lite. Kanske skrittar ut eller skrittar barbacka på banan eller någon. Beroende på hur tassarna ser ut.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!